Wie zijn wij?

We zijn een kerk die ontstaan is uit het werk van de Belgische Evangelische Zending (BEZ). In 2001 zijn we officieel in Brakel begonnen met zondagdiensten. Onze kerken stonden ook aan de wieg van de Evangelische Radio en Televisie Stichting (ERTS).We behoren als Evangelische Kerken tot de officiƫle door de Belgische Staat erkende kerken.

Als Evangelische christenen geloven wij in de betrouwbaarheid van de Bijbel. Dit oude en toch actuele boek is voor ons een levensgids. We zien het levende geloof van de eerste christenen als ons voorbeeld. Wij zijn gewone mensen zoals iedereen die ervaren mochten, en dat er een diepe relatie mogelijk is met God. Deze relatie ontvang je door enkel te vertrouwen op Jezus. Zelf hebben we ondervonden, dat Hij een mensenleven veranderen kan, ongeacht hoe diep een mens gevallen is of met welke vragen iemand ook zit.